Friday, March 5, 2010

sedih.....

ari nie aku sedih sgt...
ntah la xtau per clap aku...
gaduh ngan ma adik,terasa pon ader..
ntah mcm susah sgt bnda aku suh wat smpi nak mngamuk cm2...
slamer nie aku xksh pom..
aper ajer...aku kan cuba wat tuk dia...
yalah aku tau dia sorg jer skrg nie...
aku cuba tuk jd kkk yg memahami..
bler jd cm ari nie aku rase cm naik kpla lak...
slama nie biler aku ikt kehndak dia, aku xpom hrpkan pape blasn..
tp....yalah mohon gak supaya dia mengerti, tlg aku dlm paper pon..
tp klu suh jer da melentng...uhhhh...ntah lerw...
tp yg pasti aku terasa ngat ari nie....
dia kate benci aku???selama nie sj nak nak mnyusahkn aku.....
cdeykn....tp biar la...aku akn begini slmanyer....
n harap dia pk blk perw yg dia ckp n buat 2.....
arghhhhhhhhhhhhh.......pe nak wat nie???
wat bodo, cm xde pape jd.......
wat xtau...
diamkan diri jerw.........
ntah lerwww.....
erm biar la......

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...