Wednesday, March 10, 2010

pe nak jd nie???


ari nie aku xbpe bz sgt keje...relax la ckit..tp cm penat gak, yalah mcm2 aku pk.. psl assign yg xbereh2 lg nie..hal ngan adk aku pom xsettle2 g...trkilan gak ble aku xley handle keadaan nie..aku igt ktrg salah phm kejap jerw...cm biasa2 2....tp now da msk seminggu..tp nsb la xde yg perasan....nape?? yalah abe aku pom bru je blk. so xnmpk la...akak plak bkn kesah ngat pom...huhu...cdey gak ble tgk dia blk skola jer tdo smpi xpk da maghrib...cm best jerw ble xde org tegur + bebelkan dia...aku tau dia penat kot, yalah blk jln kaki..mak aku ckp r..aku bkn xmo p amik dia, tp dia sndiri pom cm xkesah...ala biasa la ego sumer 2...xmo ngaku...aku pom mgkn clap gak..tp aku da cuba brtegur ngan dia, tp dia wat xtau cm xdgr jerw...geram plak aku ble cm2..hahaha...aku mau baik2 da..xmo gado2 g..plzzz pahami aku...cdey2..=((

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...