Saturday, March 6, 2010

bilo nok study weiiii.....

study2... huahua, caner aku nak mulakan nie..da hmpr ujung sem nie, tp ape pon aku xtau g..
test ag..tggl 1 subjk yg dop test g..yg len bereh doh tp xtau ler...ntah aper la aku jwb...
tp aku da cuba stkt yg mmpu...uhhhhh....assignmt brlmbk lg nie...hahaha...individu, group la...sumer xbereh....aku nie xabis2 suker tangguh kijo...last2 nnt tgk la...abis tnggang langgang...
xper2...dis week ape pon nak jd aku kena ciapkan individu pnyer dlu...da bereh sumer yg individu bru ley jln yg group plak...ya ALLAH aku mohn supaya dpt laksanakan sumernyer ngan baik...hal ngan adk aku, masih cm2 gak...erm biar la masa yg tntukan....tp aku mgharapkan yg trbaik dr mu.....amin...=)

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...