Tuesday, March 16, 2010

kesibukan melanda




erm ari nie sgt2 la cbuk..huhu...ngan staff yg xde, tggl la aku ngan cik nono jerw..
yg len pegi seminar esQ...nmpk gayanyer smpai kamis nie la kami br2..haha..yalah kami da pegi esQ kat penang ari2.kami xmain r yg dekat2, nak p yg jauh2.hehe... yalah jauh perjalanan luas pengetahuan + pemandangan.=)memandangkan hanya kami br2 saja, jd trpaksa la kami cover segalanyer...ari nie ade lecture guna tele conferencing, jd dgn brbesar atinyer aku mengambil tugas juruteknik...hahah yg aku geramnyer line network xbpe clear plak,jd video asyik la putus2...cdeykn...da tamat
tele sidang 2 lbh kurg kol 12,perasannyer mmg la amat lega..
after lunch plak ada lg 2 meeting kena attend...satu kol 2.15ptg meeting utk Kompleks Akademik IPPT, disertai ngan sume pegawai2 trtinggi Kampus Kesihatan + IPPT.
yalah sume P n TP la yg attend..cumer aku jela yg xtrtinggi, n xmgkin akn tinggi lg.hakhak...meeting yg ke-2 plak diteruskan adalah meeting rutin utk Pejabat Satelit, nie opis aku la...meeting nie biasanyer sebulan sekali akn ada la..cume bln nie agak terlewat suda...meeting ni masih P n TP gak yg attend, cumer sumer dr IPPT jela...tamatnyer td agak lewat, kol 6bru tirai dilabuhkan...hakhak.n aku ngan cik nono pom blk lewat la ptg td...soo conclusionnyer ari nie amat la keBZ-an dan xde mase utk kelepakkan di fb...huhu...abis suda aku melalut...wasalam.

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...