Sunday, March 28, 2010

GEMUK,DEBAB..OHHH NO!!!

pic sekadar hiasan, diambil dr mr.google...hakhak

tgh2 mlm nie tetiba aku terpk ngan keadaan aku skrg.
waa per nak jd nie, berat badan aku makin bertambah..
serius aku xphm naper sumer nie trjadi..nak kate mam byk xdela sgt..nak kate senang ati lg la mustahil..musykil aku..dgn keadaan aku yg sgt bz nie ntah ler..
per yg pasti berat aku makin bertmbh & brtambah n aku dpt rasekannyer..
huahua...jeans, t-shirt n paper bju la makin ketat kurasekan..
tulon2...nak wat caner nie??nak diet, asyik xjd jerw...plz mie pandai2 la control makan 2 yer..kamu nak jd belon kerw??huhuhu...TIDAKKK!!!!

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...