Monday, August 16, 2010

Seminggu suda kter berpuasa...

Salam...lame da gak xupdate blog nie, sbnrnyer agak penat n xde masa..
Alhamdulillah, hampir seminggu suda kter berpusa, n dlm tempoh 2 alhamdullah diberikan kesihatan yang baik, walaupun hari ni agak kurang chat.
Actually aku sakit perut yg amat tgh td..xtau naper...nak kate senggugut smpai skrg pon xp***** g...klu kate gastrik mgkin kot...hampir 3jam aku dok surau gara2 sakit perut 2..walau masa 2 bos2 dr penang ada..dah aku nak wat cmner, sakit sgt, da xbley buat2 xsakit lor...hihihihi...Insyallah aku jaga ckit kesihatan aku bln pose nie..yalah lame g nak abis bln Ramadhan nie..lbey krg 3minggu g...
Moga aku dkurniakan kesihatan yang baik sepanjang bln Ramadhan ini..

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...