Monday, August 16, 2010

AKU KUCIWA SEBENARNYA???
Huhu..cm pelik jerw tajuk n3 aku kali nie...tp serius aku mmg kecewa gler ngan sesetgh owg 2..klu nak kate xtau bersyukur pom aku xtau laaa..tp 2la yg aku nmpk..Serius aku cm nak jer berdepan btl2, berckp, berkongsi n menyatakan ketidakpuasan atiku ini..p...susa laa...dia saper, plak lbey tua dr aku, aku hormat dia, tp aku xtau smpai bler..jgn smpai pasni aku da xrespect dia g...yaaa, aku nakkan perubahan...p bkn perubahan yang cmni, coz aku rase makin lame makin aku xley terima keadaan 2...fahami la kami, gpun kami bukan saper2 dgnmu..cuba pk bebaik btl ker tndakan kamoo selama nie...PATUTKAH?? Aku xmo nnt hub kiter makin teruk...coz dia akan effect ngan ramai org...1 lg, aku xmo trlebih berkata2 coz aku takot xmampu nak laksanakannya mcm apa yg terjadi pd dirinya skrg..Aku tau, pihak 2 da sllu merungut + sllu gak dok citer ketidakpuasan atinya padaku..n aku xtau smpi bler aku ble nak brtahan...coz kadang2 aku pon xdpt nak menerimanya...Skrg nie bln pose tp....tindakannya samer, sape lg yg mau diharapkan...TOLONGGGG la pk!!!Aku nie pom bknnya lgkp pom, tp at least aku cuba, means cuba tok meringankan beban pihak 2...n bkn menmbhkn beban...Tp serius,,,, mmg susa nak fahami btl la skrg nie, masalhnya bkn sorg tp both...aku???penat tau....banyak nak kena pk, kls, asement, keje...ntah la...klo la ade yg membantu....................INSYALLAH akan SEMPURNA (^_^)

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...