Wednesday, August 11, 2010

SALAM RAMADHAN

ALHAMDULILLAH....bertemu lagi aku ngan bulan Ramadhan yang mulia nie..taun nie adalah kali ke - 17 aku mengenal apa i2 puasa...alhamdulillah, pose yang lps aku sempurna melaksanakannya..actually aku xtnggal pom..Semoga puasa taun nie akan buat aku lebih bersyukur serta bermanafaat kpd kehidupan aku... puasa bkn setakat menahan lapar dan dahaga semata-mata, tetapi menjaga segala tingkah laku dalam kehidupanku...Insyallah aku cuba untuk pergi menunaikan solat sunat terawikh sebnyak mungkin pada taun ini...

>

sama-sama la kiter melaksanakan ibadat puasa sesempurna mungkin......amin...

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...