Monday, August 23, 2010

HEPI2!!!!

sonok sungguh ari nie...ari nie puasa yg ke-13 Ramadhan da...kjp jerk, pejam celik- pejam celik da 13 ari... da hampir separuh pom...terawih???alamak, bru 2 kali p...aiii susa btl nak wat benda baikkan...2la...nak wat cmner aku niekn bz..bz mengalakan bos2 besar plak..hihihihi...
aku ada kls mlm la...2 yg xsempat nak spend tuk solat terawih...ari nie aku berbuka pose ngan ma classmate...saper2??saper lg, geng2 aku la (lan, saha,qwe, nurul, azma n op course la aku skli). Ktrg buka kat "Restoran Cik Siti"...overall makanan sgt puas ati la, tomyam n ayam pandan yg sgt cdap...n sbbkan buka pose ni la aku telah makan nasi...lalalala. actually sjk ramadhan nie, aku cuba tuk tnggalkan nasi n ALHAMDULILLAH aku berjaya stkat smlm jerw...ari nie xda(walau aku mam ckit jerw).

emy kamoo diet kerw??hihihi....
aku nak kurangkan berat aku sblm msk peringkat obesiti jerw...
yalah sblm nie, berat aku naik mendadak tau...
Insyallah dgn berkat n kesabaran aku, aku berjaya k...doakan tau....

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...