Monday, July 5, 2010

PENANG LG.....


hihihi...mmg la, aku akn sllu ke sana pas nie,yalah main opis aku kat saner.
lalalala..aku bru je blk smlm.4 ari gak aku dop sana.actually aku p sana utk training ESQ tahap 2..klu dlu aku g tuk tahap 1 iaitu ESQ BASIC, n tahap 2 ni plak utk MCB (Mission and Character Building). ALHAMDULILLAH, agak terisi segala yg ku peroleh..byk benda yg selama ini aku buat yg xbaik rupanya..INSYALLAH akanku ubah kpda yg sepatutnya..selama ini aku tertanya2 apakah i2 character yang sepatutnya ada dlm diri..aku mencari2 apakah misi idup aku n adakah idup aku kini telah sempurna dalam erti kata sebenar....Tidak!!Aku terlalu memikirkankan hal keduniaan YA ALLAH....sekarang aku tau misi aku, Misi yg patut aku capai ialah Bertemu denganmu di syurga ya ALLAH.character yg aku cari xde lain melainkan solat..segala2nya dlm solat...Isyallah moga aku tidak akn lalaikan solat aku lg..

YA ALLAH semoga aku sentiasa di jalanmu dikala susah mahupun senang...
amin.......

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...