Saturday, July 10, 2010

~ KESAH KAMI ~

erm kesahh ujung mggu lalu, time 2 aku cam biasa la kuar ngan my adik tuk shopping brg2 dapur.Kat mane lagi klu bkn di Tesco, pilihan kami..hihihi..n mcm biasa jgk la, ma 1st niece pon akn follow jgk..actuallya aku riso gak bwk dia sokmo, yalah takut abahnya kato aku ajar dio sapa suko brehi jale...lalalala..kebetulan masa kuar ari2 agak lama gak, coz aku p parkson dlu tuk belikan aku n ma adik baju...ala t-shirt jer, n cm biasa la, ma niece pon akan dpt gak la bhgn dia..pas dr sana bru la aku p Tesco plak..n disebabkan perut yg da lapar ktrg decide tuk mkn dlu b4 p shopping.
ari 2 ktrg makan d Kenny Rogers je kat c2...



makanan kamiii

minuman kamii

ma adik bersama spagettinyer



da kenyang sumer smpai da xlarat nak jalan coz makan byk, baru la kami naik tuk membeli-belah...pas2 jln jln ckit pun da penat + ngantuk yg amat..cepat2 ktrg cari segala list barang, coz da xsbr nak blk, gpun sesak coz ramai sgt org...

~ shot aku bln nie gara2 makan d c2...hihi ~

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...