Monday, July 5, 2010

ALHAMDULILLAH....

itu la kalimah pertama yg keluar bler dpt tau mak aku da ble kuar wad..
skrg da selamat ada dirumah...kebetulan aku bru blk pg 2 dr penang..
alhamdulillah setelah ditahan beberapa hari akibat masalah pernafasan disebabkan
paru-paru berair, dan diberi bantuan pernafasan(oksigen la) semuanya da makin ok..
walaupun begitu doc da tetapkan tarikh untuk buat pistula(ntah btl tidak ejaan aku nie...hihi)pada bulan 9 nnt selepas hari raya.Ia adalah untuk membersihkan darah(dialisis)kerana buah pinggangnya telah gagal berfungsi.Insyallah aku doakan jika itu adalah yg terbaik untukmu.Semoga doa dari kami (semua anak2mu)akan meringankan kesakitanmu..Insyallah aku akan sentiasa disampingmu.MEKKU SAYANG..=))


p/s~risau sebenarnya dengan kesihatan mek yg makin merosot..

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...