Saturday, October 1, 2011

2 tahun suda....

xsangkakan..begitu cepat masa berlalu, pejam celik pejam celik da 2 taun aku keje kat cni. da byk rezeki dan pengalaman aku peroleh dr cni. Aku harap akan beroleh kecemerlangan dan kematangan yg lebih baik dr dulu..tp xbyk beza pun dlm 2 taun nie...yg btl2 berbeza ialah saiz badan..mana xnyer dulu masa aku mula-mula masuk keje cni aku kurus jer...slim g2 k... p pas 2 taun nie saiz baju n seluar aku da makin besar..haha, nak jdk macam dlu balik da susa k..da mcm2 cara aku tau...msh xmnjadi. pape pun, pasni nak makin improve dalam pape keje pun. hihi,
Best of Luck emiy....=)

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...