Sunday, March 3, 2013

haa....semua da tau kot yg skrg ni Durian Crepe telah mencetuskan fenomena yg sgt luar biasa....haha, aku yg xpenah makan pun dgn excitednye blaja n buat...rasanye mmg yummyyy!!! rasa durian yg sgt pure, sgt sedap ok. 2nd time buat, aku bwk p opis, so ramai la yg mncuba n siap suruh buat jual lg tau...n bila balik umah ari2, n pk2 n soknyer aku amik order...n now, aku dah menerima tempahan hingga xcukup tgn dibuatnyer, even aku da dibantu oleh my sis n jgk my sil.....tq korg... Insyallah dpt jgk aku wat tmbh income, alang2 benda tgh hot nikan....TQ jugak pada mereka2 yg dok promote yer....jasa kalian akan hamba kenang sampai bila2...hihi =)

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...