Sunday, September 23, 2012

SURPRISED!!!

YESSS!!! Realy surprised, u did well lah...meh cni nak cerita, td masa aku sibuk2 nak lunch ngan opismate, datang la 2 orang ni tanyakan aku..lbey krg cmni la dialognya  yer..hihihi.....

orang 1 : Assalamualaikum, ada tak kat cni nama ............(nama aku la)
member aku (nono) : menjerit panggil aku yang dok pantry...emiyyyyyyyyy (sambil gelak2, n ckp bestnyer)
aku : iya saya...ada apa yer? (xtahan sempat lagi tanya 2..haha)
orang  1 : nah ni utk cik (sambil menghulurkan sesuatu...)
aku : tergamam siottt.....terkejut.
orang  2 : ni lagi satu...(sambil mengucapkan selamat hari jadi) 
aku : 2 kali terkejut....hihihi, sape bagi (tanya ngan muka konpius)
orang  1 : tgk kat ctu (sambil tunjuk)
aku : Oh, ok.....terima kasih (sambil tersipu malu...hahaha)

itu la serba ckit perbualan aku ngan 2 org 2.....nak tau tak apa aku dapat n dari saper...haaa, cer teka??
xboleh teka, ok actually MR.A yang bagi surprised 2....baru pagi td aku dok membebel kat cni, sbb dia outstation masa bday aku nie...tuptup, haa da ada pengganti rupanyer...tp pada aku klu MR.A ada lagi happy....Papepun, TQ so much kat MR.A...

Haa, ni la surprised nya....

    +  
      orang 1 bagi (sedozen bunga ros merah + putih)           orang 2 plak yg bagi kotak kek secret recipe

haa....hepi punya pasal nak tepek gambar lagi....layankan jela yer.......

laju-laju aku bukak...tgk kek apa, ha time ni xkesah da, sume bedal....hihi

sweet x??hihihi...gaya malu2 kucing.. buka jer, terus nak makan...
pinggan da ready tp snap pic dlu...hihi

cepat2 aku tgk kad yg menempel kat bunga nie...
owh dr dia rupanya...sambil senyum =)


last...mestilah tuan dia nak menempel gakkan.....
potong kek sambil pegang bunga xtahan 2...=)


Sekian, bersiaran dari opis...hahaha =)

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...