Thursday, April 1, 2010

DUGAAN...

Semalam ari yg agak sedih utkku...yola, tetiba mak aku yg sihat walafiat xsdrkan diri..riso aku kerana dia asyik dok meracau mcm2 yg pelik.pas2 dia tdo xsdrkan diri sepanjang ari..ble sdr meracau lagi...tp alhamdulilah, lps dgr bacaan Surah Yasin, mkn ok..n lps 2 mmg da ok..aku ciap nangis lg ble tetiba dia tnya sape aku, mcm dia da xknl aku..hehe..tp skrg sumer da ok..n psl per dia xsdr..aku xtau naper jd cm2..
papepun aku doakan yg terbaik tuk dirinyer...Allah masih nak aku bersamanyer, walaupun sblm nie kesihatan agk xbgs...Aku masih perlukannyer disisiku..Terima kasih krn masih memberiku kesempatan bersamanyer ya Allah..amin.

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...