Thursday, December 31, 2009

Selamat datang 2010....

salam....
mlm nie xngantuk lak...
td da bunyi bunga api...
ada gak sambutan kat kb nie, walau x meriah sgt...
mgkin cuma percikan bunga api jer yg menyambut 2010...
ok la 2....xperlu la keterlaluan sgt...
aku dok umah jer...tp still dpt dgr...
kat stadium je 2...
erm ghumoh aku bknnyer jauh sgt ngan stadium 2....
harapan taun baru???
ade la...tp tkt gak xdpt nak capai....
1....aku nak turunkan brt aku kpd dlu...
lg...klu ble aku nak score tuk sem yg bru nak mula nie...
lg....nak new target,new inpiration, n also new achievement....
ala sumenyer nak new la...
haha....kla actually da stat ngantuk nie....
nak kena tdo da, coz sok pg nak p shoping brg dapur....
da byk brg xde....
nak p tesco jerw....
kla, nite...

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...