Friday, August 14, 2009

Ramadhan bakal menjelang

lamer gak da xjenguk,ntah xde masa r...byk menda nak pk, ngan assignment g yg nak kena submit....penin2...ari nie pun xdok diam gak..actually ptg td aku g shopping ckit..
ala ngan sape g, my sis la..ala dia jela yg aku ada tuk teman g maner2...
ala bkn p shopping per sgt pun, brg dpr jer...biasa la da jd rutin aku 2..
ala 2 sume tuk smbt Ramadhan yg da xlama nak menjengah nie..da xsampai seminggu pun.
Mgkin sab2 nie daa...ara harap moga Ramadhan kali ni dapat dilaksanakan dengan sempurna.
Insyallah aku akan cuba utk pegi solat terawih lbh byk dr taun2 sblm nie.... Erm, da lewat nie tp mataku belum ngantuk g la...cmner ek??xley2 aku kena tido gak, byk benda aku nak kena wat sok..
kla gudnite...moga dpt tido ngan lena....huhu.

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...