Sunday, July 19, 2009

Nasib baik xde pape.....

Minggu lps kls aku da mula, xprepare papepun coz otak nie cm da beku coz lama sgt da cuti.
Aku ni awal-awal kls lg da stat ponteng, ntah ler...mls ke?? hukhuk, x ok...
sebenarnya minggu lps aku bz sgt, byk benda yang dikejarkan...
Kebetulan mak aku xchat n terpaksa masuk wad, mlm isnin lps aku ngan abg bwk mak kat kecemasan...Lps mcm2 doktor periksa, akhirnya mak aku terpaksa ditahan di wad.
Masa 2 da lewat, kul 1 pg cm2...So mlm 2 aku pun turut serta tido kat hospital.
Tido atas kerusi je tau, bole tahan lenguh gak la badan....ape ley wat,kitorang xsedia pape barang pun...mmg la umah aku ngan husm 2 dekat jer, ala naik kereta 10min jer, tp memandangkan ari da lwt sgt aku xblk la..Malam 2 aku yang penat + ngantuk akhirnya tido dengan lena jugak la kat atas kerusi kat wad 4U katil no 10. Nasib baik gak esoknya cuti..Hehe, ala Tn Guru da isytiharkan cuti utk seluruh negeri sempena mengundi di Zon Manik Urai.. Erm sejak ari2 da jd rutin aku gak la berulang ke hospital, ala sj nak melawat + nak temankan mak aku la...
sunyi tau dok hospital 2...huhu...Alhamdulillah, akhirnya mak dibenarkan pulang pada hari Jumaat berikutnya selepas keadaan kesihatan yang beransur pulih. Aku bersyukur sangat coz xde pape yang teruk berlaku...actually, da lama mak xmsk wad, lbh kurg 2 tahun da kot, walaupun sebelum nie asyik keluar masuk hospital gak.. Pape pun sentiasa doakan kesihatan yang baik untuk makku yang tersayang..Aku masih memerlukan dirimu di dunia yang penuh dugaan ini... ~ I LOVE U MOM~


erm ni la gambar parents aku.....
Semoga sihat sentiasa...luv u all...




Ni saja aku upload gambar keluargaku...
actually nie sume gambar raya lepas...


nie family besarku...



my parents wif cucu2nyer...

No comments:

Post a Comment

RESEPI CREAM PUFF (CHOUX PASTRY & ECLAIRS)

PASTRI BAHAN A 555gm air 4gm garam 4gm gula 200gm Anchor butter BAHAN B 300gm tepung gandum lebih kurang 8 biji telur gred A...